Varför får jag inget mail till den mailadress jag uppgett, t.ex. när jag registrerat mig som kund eller ska få ett ordererkännande?
Kolla att Du verkligen uppgivit din rätta emailadress! (det gör du genom att logga in på "ditt konto"). Om detta funkar och adressen är den rätta så kan det vara så att Du har ett skräppostfilter som inte släpper igenom vårt mail. Då kan du kanske hitta mailet i skräppostlådan och där öppna mailet och godkänna vår avsändaradress och på så vis i fortsättningen erhålla mailen till din rätta mailbox. Om Du t.ex. har en hotmailadress så kan detta uppstå om du har skräppostfiltret ställt på en hög säkerhetsnivå.
Hur gör jag en beställning?
När Du hittat något Du vill köpa klickar Du på knappen "KÖP NU!" I nästa bild som kommer upp så klickar du på "LÄGG I VARUKORG". När Du handlat färdigt klickar Du på "Till KASSAN" längst ner till höger. Följ sedan instruktionerna. Du kommer att ha möjlighet att ändra och lägga till och det kommer att framgå tydligt innan du slutgiltigt bekräftar ordern.